Wsparcie / Szkolenia
Każdy z naszych Klientów w ramach zakupionego sprzętu, uzyskuje dostęp do naszej pomocy technicznej realizowanej przez pracowników wsparcia technicznego.
Już od ponad 30 lat wspieramy Was w wykonywaniu zadań pomiarowych. Przez ten czas udało nam się odpowiedzieć na setki tysięcy zadanych pytań i rozwiązać tysiące problemów. Jesteśmy wciąż ciekawi nowych wyzwań, które nas czekają. Najważniejszą satysfakcją dla nas jest zadowolenie Klienta.
W ramach wsparcia przygotowujemy dla Państwa tutoriale, instrukcje i filmy, oraz polskie wersje oprogramowania. Przygotowany został też program do generowania raportów z pomiarów odbiornikami GNSS, który jest zgodny z wymaganiami ośrodków dokumentacji geodezyjnej. Na bieżąco przygotowujemy oprogramowania tak, aby było zgodne z wymaganiami prawa np. nowy model geoidy potocznie zwany Amsterdam. Staramy się pomagać, wspierać i zapobiegać problemom, jakie generuje codzienna praca ze sprzętem oferowanych przez nas marek.
W dobie cyfryzacji niezbędna jest praca z aktualnym oprogramowaniem w Państwa instrumentach. Aktualizowanie do najnowszej wersji oprogramowania zapewnia dostęp do nowych funkcji, redukcję błędów oraz umożliwia zapewnienie jeszcze szybszego, wydajniejszego i bezpieczniejszego wsparcia. W tym celu w najbliższym czasie podejmiemy szereg czynności i działań generujących aktualizacje i szeroko pojęte wsparcie Waszego biznesu.
Zachęcamy do pobierania nowych wersje oprogramowania, informacji produktowych, instrukcji obsługi z udostępnionego dla Państwa naszego serwera FTP. – wystarczy się zarejestrować. Bezpłatne wsparcie obejmuje aktualizację oprogramowania komputerowego, oprogramowania terenowego (software) jak i oprogramowania wewnętrznego urządzeń (firmware).
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie pracy ze sprzętem pomiarowym zakupionym w TPI prosimy o kontakt.
Dział wsparcia technicznego
tel.: (22) 632 91 40 w. 28
wsparcie@tpi.com.pl